Welkom bij IJsclub de Falieberg, de meest gezellige ijsclub in Zuidwolde! Hier kun je genieten van het authentieke schaatsplezier op onze natuurijsbaan. Onze baan is alleen geopend wanneer het voldoende vriest en er een goede laag ijs aangevroren is, dus hou onze website goed in de gaten voor updates over de openingstijden.

Onze natuurijsbaan biedt een unieke ervaring en is de perfecte locatie voor een gezellige middag met familie of vrienden. Geniet onder het genot van een kopje warme chocolademelk van het schaatsplezier op onze prachtig aangelegde baan.

Dus wacht niet langer en bezoek IJsclub de Falieberg zodra de baan open is. Wij garanderen je een onvergetelijke ervaring vol plezier en spanning op de mooiste natuurijsbaan van Zuidwolde. Tot snel!

De ijsbaan is gesloten

Voor actuele  openingstijden volg ons op facebook

We zijn nog op zoek naar vrijwilligers.

Wilt u zich inzetten voor de ijsclub?
Meld u dan bij één van de bestuursleden